środa, 27 kwietnia 2011

Pierwszy post ;)

Heeej ;))
A więc.. Zaczynam prowadzić mojego pierwszego bloga, więc proszę o wyrozumiałość ;D
Postaram się pisać o wszystkim, co każdą kobietę interesuje ;) O włosach, paznokciach, cerze, modzie itp. itd. ;D Wiem, że może Wam się to wydawać za dużo tematów.. I możecie uważać, że to bez sensu, ale robię to dla Was ! ;) W tym poście już nie będę o niczym konkretnym pisać, to dopiero w kolejnych postach ;) Może dzisiejszego wieczoru zrecenzuje kilka kosmetyków ;)) Teraz wstęp ;P 

I kilka próśb:
  1. Jeśli będziecie mieli pomysł ma nowy post to proszę pisać w komentarzach ;) Chętnie spełnię Wasze prośby ;) Oczywiście możecie wysyłać  to także na pocztę. Ale proszę, aby w temacie było jasno napisane o co chodzi. Np. "Recenzja tego i tego kosmetyku". Aby było mi łatwiej ;)
  2. Jeśli będziecie chcieli, abym umieściła tu Wasze recenzje/ opinie/ porady.... piszcie na e-mail'a ;)
  3. Jeśli macie mi spamować przy każdym poście to po prostu nie oglądajcie tego bloga ;) Choć mam nadzieję, że nie będzie komentarzy na niskim poziomie. 
 Na początek wszystko wygląda tak :
  •  Włosy :  naturalny blond, długość 30 cm, zniszczone, przetłuszczające się, niby proste ale falowane.. takie nieokreślone ;/ grube i gęste ;)
  • Cera : odcień taki jakiś średni ;p trądzikowa :(( tłusta/mieszana, cienie pod oczami, zaskórniki
  • Paznokcie : słabe, wolnooooo rosną, szybko się łamią. 
Postaram się troszkę pomóc osobą w podobnym przypadku. ;) No i oczywiście sobie ;) 


Pomóżcie mi troszkę wprowadzić się do tego świata ! ;D  Do zobaczenia wieczorkiem ;)

1 komentarz: