środa, 27 kwietnia 2011

Odżywki SYOSS

Miałam okazję wypróbować 2 odżywki firmy SYOSS.


  • Do włosów suchych i zniszczonych. Używałam samej odzywki w połączeniu z innym szamponem, więc nie mogę powiedzieć czy cala linia działa intensywniej, czy nie. ;) Natomiast odżywkę sobie chwalę. Poprawiła stan moich włosów. Miałam jednak problem ze spłukiwaniem, ponieważ jeśli została na włosach stawały się one jakieś takie.. hmm.. trudno to nazwać.. były okropne w dotyku. :( Więc odżywkę należy porządnie zmyć, oczywiście zimnym strumieniem ! ;) Konsystencja troszkę wodnista, ale da się przeżyć ;) Opakowanie duże, aż 500ml ;P Ceny nie pamiętam, ale drogo nie było ;) 
Zdjęcie wzięte ze stronki SYOSS




  •  Do włosów suchych i łamliwych. Także używałam samej odżywki ;) O wiele lepsza od tamtej ! Włosy po umyciu były o wieeeeele bardziej gładkie i nawilżone. Co prawda byłam pewna, że włosy będą się bardziej przetłuszczać po niej, ale nie używałam jej przy skórze głowy, więc jakoś dałam radę  ;P Dla mnie dotychczas była to najlepsza odżywka ;) Konsystencja, opakowanie i cena - wszystko jak przy pierwszej odżywce ;) Zdecydowanie polecam ! ;) Chociaż miałam ten sam problem ze spłukiwaniem :(








Zdjęcie wzięte ze stronki SYOSS






Na razie moje recenzje są jakie są, ale muszę się wyrobić troszkę ;p Pomożecie prawda ? ;) Czekam na pomysły ;D

2 komentarze:

  1. widzę że szykuje się ciekawy blog:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam wśród blogerek! :) Życzę miłego i częstego pisania:) pozdrawiam i zapraszam do siebie na www.mavia-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń